Παρασκευή 3 Φεβρουαρίου 2017

Περνά, περνά η μέλισσα


http://www.castellokindergarten.com


Αριθμός παικτών6+Ηλικία3+
Εξοπλισμός:Δεν χρειάζεταιΧώρος:Οπουδήποτε 
Σκοπός:Να νικήσει η ομάδα σου
Οδηγίες:Τα παιδιά εκλέγουν δύο αρχηγούς. Αυτοί οι δύο ονομάζονται με κάτι γλυκό ή σπουδαίο ή καλό (εγώ είμαι το δαχτυλίδι, λέει ο ένας με την διαμαντόπετρα, εγώ είμαι ένα ωραίο παγωτό με κρέμα, σοκολάτα και μπόλικο σιρόπι λέει ο άλλος, ή εγώ είμαι ο Παρθενώνας, εγώ είμαι ο ναός του Σουνίου).Τότε στέκονται ο ένας απέναντι στον άλλον και τα υπόλοιπα παιδιά κάνουν μία ουρά και τα δύο παιδιά χτυπούν τα χέρια τους ψηλά σαν αψίδα να περάσουν οι άλλοι από κάτω τραγουδώντας: «Περνά περνά η μέλισσα με τα μελισσόπουλα και με τα παιδόπουλα, παιδόπουλα…». Σταματούν σ' ένα παιδί που περνάει εκείνη τη στιγμή κάτω από την αψίδα και του λένε μυστικά στ' αυτί την ονομασία που έχουν τα δύο αυτά παιδιά και το παιδί διαλέγει. Π.χ. θέλεις δαχτυλίδι ή παγωτό; Αυτό του το λέει ο ένας συνήθως χωρίς να πει, ποιος έχει ονομαστεί με τι. Όταν το παιδί ζητήσει «το παγωτό» (ας πούμε) πηγαίνει πίσω απ' αυτόν που έχει ονομαστεί «παγωτό» και τον κρατά από τη μέση.Το ίδιο επαναλαμβάνεται για όλα τα παιδιά να διαλέξουν. Έτσι γίνονται δύο αλυσίδες. Πιάνονται οι αρχηγοί από τα χέρια και τραβιούνται από τα πίσω παιδιά. Όποια ομάδα τραβήξει την άλλη, κερδίζει.


Πηγή